eto zasto sluzi forum..
hvala svima..
javicu za koje vreme je otkljucan..
eto zasto sluzi forum..
hvala svima..
javicu za koje vreme je otkljucan..
Ja sam komunicirao sa njima preko mejla, na mejl mi stiglo i obaveštenje sa instrukcijama šta da radim. Mislim da sam ovde kačio i šta su mi napisali, pa ako ne nađeš ti javi da iskopam taj mejl ponovo
Note 8 DS
И мени су послали смс да је уређај откључан и то је то...
Проверићу када узмем телефон у руке, па ћу писати...
Прошле године у септембру им је требало 6 дана да откључају...
mmilos82 (12-12-2018)
Prosle godine otisao do poslovnice, trazio unlock i za 10 min dok sam doma dosao iPhone otkljucan bio... mts mreza.
The positive the negative, the child the moon... This is only a test
Очигледно је боље отићи лично, али треба и тамо налетети на неког разумног ко хоће то одмах да уради, углавном их све мрзи да раде било шта или нису упућени у то што им се тражи.
Један колега им је тако тражио исто то, и она му каже па телњфон је откључан и могу све картице, а не може
Баш тако...
U ponedeljak sam "predao zahtev" oko 10h, sada je cetvrtak oko 10h tel otkljucan.. nisam dobio nikakvo obavestenje samo sam "onako na blef" gurnuo drugu karticu i radi. Juce nije bio otkljucan jer sam sinoc probao oko 22 h i bio je locked.
...edit: izgleda da sam bas pogodio kada su ga otkljucali... pola sata kasnije mi je stigao sms:
"Postovani, vas uredjaj je otkljucan za koriscenje na drugim mrezama"
Last edited by televes; 13-12-2018 at 10:51.
vllada (13-12-2018)
Mene je danas MTS prijatno iznenadio.
Imam iPhone XS, kupljen na ugovor kod MTS-a.
Pošto uskoro putujem u Grčku, probao sam da instaliram Gigsky i njihov greece paket, što naravno nije bilo moguće, jer su i fizički i e-sim zaključani na MTS.
Na moj zahtev, objasnivši operateru u Call centru zbog čega mi je potrebno otključavanje uređaja, sam operater je napravio molbu u moje ime i danas mi je stiglo obaveštenje da je uređaj otključan i da može da se koristi na svim mrežama.
Inače sam na polovini otplate telefona, pa pretpostavljam da je ovakvom ishodu kumovala činjenica da sam njihov dugogodišnji korisnik, sa dva broja telefona, kao i ukupno pet iPhone uređaja kupljenih preko njihovih paketa.
U svakom slučaju, vrlo korektno i poslovno sa njohove strane
Da ne otvaram novu temu, dobio sam informaciju da su sad svi telefoni otkljucani kod svih operatera, koliko je to tacno?
Sent from my iPhone using Tapatalk
100% je tačno.
Ja kolko sam upucen po zakonu NE smeju vise zakljucavati telefone
Bez obzira na koliko godina je ugovorna obaveza ili je telefon placen u celosti operateru
Sent from my iPhone using Tapatalk
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)