Znam za to ali mi to nije neka bitna funkcija, nekima jeste. Meni je bolje resenje app koja radi izmedju ios, android i windows phone nego samo za ios.
Znam za to ali mi to nije neka bitna funkcija, nekima jeste. Meni je bolje resenje app koja radi izmedju ios, android i windows phone nego samo za ios.
Jeste bitna kada se cesto dopisujes sa nekim ko je na iPhone-u
aaa vidis to mi niko nije rekao, nego mi pricaju da moj telefon nema opciju za to. Ja jos ko luda trazim gde je to, jer na njihovom zvanicnom sajtu ima uputstvo kako manuelno namestiti parametre na iphone.NE CITIRAJ POST IZNAD.
https://www.youtube.com/watch?v=1d30...utu.be&t=5m35s
evo ga i video koji su objavili, negde oko 5:30 se prikazuje kako se podesava na iphone. Ja ne znam da li su oni nesto u medjuvremenu menjali ali koliko se da primetiti sve bi trebalo da mozes i rucno da namestis, zar ne?
Nekoliko opaski
Nemoj da pises post ispod posta u razmaku od nekoliko minuta vec koristi EDIT funkciju i nemoj da citiras post iznad tvog.
Ono sto je za tebe bitno, idi u VIP, insistiraj da ti zamene karticu i onda probaj da aktiviras iMessage.
VIP to ne moze da reši jer oni i nemaju taj kanal komunikacije kao Telenor ili MTS. Cak i da postoji problem on je uvek na relaciji iPhone - Apple server, tj. ne stize povratna aktivaciona poruka.
iStyle Service, Apple Autorizovani Servis
Jeste i to je bilo kod MTS-a kada su ih u dva navrata tretirali kao spam
Interesantno je da drugi korisnici nemaju taj problem kod VIP-a. Zato sam i napisao da prvo trazi drugu karticu i da prvo tako proba.
Najbolje bi bilo kad bi VIP mogao/hteo da proveri u kom delu skripi aktivacija.
Mislim da druga kartica tu ne pomaze. iMessage ce se aktivirati kada proradi server. U zavisnosti kada de to dogodi korisnici ce misliti da je njima resen problem zamenom kartice, reinstalacijom, resetovanjem, sign out/sign in varijantom, a ustvari nista od toga nije uticalo.
Prvo je problem bio sa Telenorom, pa sa MTS-om, sada je VIP na redu.
iStyle Service, Apple Autorizovani Servis
Slazem se samo mi nije jasno zasto se to ne desava drugim korisnicima VIP-a. @skiper koristi VIP i nema problem sa aktivacijom iMessage-a.
Moram da priznam da nekad zbunjuju sa aktivacijom koja je sustinski automatska i to sto nikad, kao sto si pomenuo u jednom od postova, necemo dobiti info od Apple-a da je greka do njihovog sistema, kao sto je bilo kod Telenor aktivacije.
Nikakvih problema sa iMessage, juce trojica drugara promenila telefone i svima je odmah aktivirano, svi VIP mreza.
Pazite,
definitivno sam resio problem zamenom kartice.
Kod prve,sa kojom je radilo sve do prvog update'a na ios 10 - nije nikako iphone mogao da iscita broj sa kartice.
Istog momenta,ubacivanjem druge kartice,aktiviram imessage- gasenjem/restartom iphona on vec prilikom boot'a iscita broj sa kartice,definise ga u phonebook kao my number,i imessage radi...
Ova procedura iscitavanja broja sa kartice prilikom svakog restarta je valjda njihova vise sec.opcija kako ne bi korisnik mogao da koristi imessage sa brojem iako taj broj nije u telefonu(kao sto mozete viber/whats app iako zamenite broj/sim)...
Znaci definitivno je iscitavanje broja sa kartice bilo uzrok...e sad,na ios 9 je radilo..pa vi vidite..
Zabrijanje, hvala na savetu za postove
Sve u svemu, potpuna neprofesionalnost zaposlenih u VIPu, ako imas neki model telefona u prodaji onda se podrazumeva da imas i ljude koji se u taj isti model telefona razumeju i mogu korisnika da upute a ne na slepo da lupaju gluposti.
Nijedan operater nema obucene kadrove.
Ali VIP definitivno ima problem sa svojim karticama, ja sam imao problem sa internetom i nisu znali kako da mi pomognu vec su pricali da je do telefona. Naravno zamena kartice je resila problem ali ne iz prvog pita vec kada sam je zamenio drugi put.
Sta mislis da promenis broj u vip-u pa da probas sa tim?
ma odustala sam od VIPa definitivno
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)