iPhone Srbija Servis, Beograd Kosovska 28
Results 1 to 15 of 52

Thread: imessage ne radi u VIPu

Threaded View

  1. #1
    iNovajlija
    Join Date
    Nov 2016
    Age
    29
    Posts
    8
    Thanks
    4
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default imessage ne radi u VIPu

    Cao ljudi, meni se desila jedna vrlo neprijatna situacija pa bih volela da mi se javi neko kome se mozda desilo nesto slicno, nisam uspela da nadjem temu ovakvog tipa pa oprostite ako se ponavljam, unapred zahvalna

    Dakle, kupila sam iphone 6 pre godinu i po dana u Americi i kada sam se nakon mesec dana vratila stavila sam svoju Telenor karticu u njega i nisam imala apsolutno nikakvih problema niti sam bilo sta morala dodatno da namestam. Zatim pre nekih 15 dana odlucim da mi Telenor vise ne odgovara i odlucim da se prebacim u neku drugu mrezu, da skratim pricu devojka u hendy-ju me ubedi da je VIP bolji od MTSa, medjutim kada sam pre otprilike nedelju dana ubacila vipovu karticu u telefon automatski mi je broj telefona odbacen na imessage-u i face time-u, ja sam pomislila da ce se to srediti kroz dan-dva pa nista nisam cackala, medjutim to se oduzi na 4-5 dana ja pogledam po internetu do cega bi to mmoglo da bude i sve sto sam nasla sam probala (gasila palila imessage i face time, apple ID, restartovala telefon bezbroj puta, vratila telefon na fabricko podesavanje, cak sam probala i da napravim novi apple ID) ali jedino sto sam uspela da uradim jeste da nekako vise ne mogu ni obican SMS da posaljem. Zatim sam kontaktirala apple i oni su mi rekli da to ne bi trebalo da se desava i da je greska kod moj provajdera (naravno da su mi proverili sve na apple ID kako nije do toga). Ja sam sutradan otisla do VIP-a ali tamo se nije nasao niko strucan da mi sa ovim problemom pomogne, vec su me uputili u Macolu recima da sam ja jedna od mnogobrojnih osoba koja im je dosla sa istim problemom u zadnjih nekoliko dana i da greska nije do njih vec do IOS 10.1.1 softvera, te da ce mi strucna osoba u Macoli to i potvrditi. Ja sam odmah otisla do Macole i kada sam decku pokazala moj problem, rekao mi je da je sve sa mojim telefonom u redu i da ustvari VIP nema direktan ugovor sa apple-om pa da njihova mreza ne moze da podrzi to i da se njemu takodje javilo dosta osoba sa istim problemom ali da su sve te osobe iz VIPa ili Telenora. Ja sam se nakon toga vratila do istog VIPa i "specijalisti za iphone" koji me je poslao u Macolu rekla sve to na sta je on meni prevrnuo ocima i rekao da je to cista glupost i da oni imaju ugovor, i kako je problem ili do mog telefona ili do softvera ali nikako do njih (da naglasim da ni u jednom trenutku nije pogledao u moj telefon o cemu se konkretno radi vec je na slepo pricao sve to). Naravno da sam ja besna izasla iz VIPa, spremna da se sutradan vratim sa ugovorom i ponistim ga, ali sam za svaki slucaj stala na trafiku i kupila pripejd karticu MTSovu da proverim da li se ista stvar desava i sa drugom karticom koja nije njihova buduci da mi je decko u macoli rekao da se nijednom MTS korisniku to ne desava jer imaju direktan ugovor sa apple-om, i cim sam dosla kuci stavila je, naravno sve je proradilo (i SMS, i imessage i face time). Moram da naglasim takodje da dok mi je Vipova kartica u telefonu ja nemam uopste opciju celular data network dok sa MTSom ta opcija postoji.

    Ja sam sad u procesu raskidanja ugovora sa VIPom ali oni meni i dalje tvrde pazar kako je greska na mom telefonu (iako radi najnormalnije sa karticom drugog provajdera) a ne do njih, jer kako oni kazu osobe koje su kupile iphone kod njih taj problem nemaju. Bila bih vrlo zahvalna ako bi mi se javila neka osoba koja ima istu vrstu problema i (ili je samo) kupila iphone telefon kod njih kako bih malo razresila ovu misteriju.
    Last edited by Malamija; 09-11-2016 at 21:07.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •