PDA

View Full Version : Najpovoljnija banka za studente i mlade



wifininja
20-01-2021, 06:58
Zanima me tekući račun za studente kao i osobe koje su tek napunile 18 godina u kojoj banci je najbolje otvoriti tekući račun?

Koliko sam ja upoznat OTP ima FLUO paket za mlade koji je skroz ok ali zanimaju me vaša iskustva.

kami
20-01-2021, 10:13
Komercijalna banka ima free racun za studente, ali dobijas samo dina card, sto znaci nema online kupovine. U jacim paketima mozes da uzmes master ili visu, ne znam tacno koju izdaju. Ja bih na tvom mestu uzeo mobi bank.
I kod njih imas free racun, ali isto dobijas samo dina card. U skupljim paketima 150 i 300din imas mastercard.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

LDV20
20-01-2021, 11:43
Ja sam ovo koristio kada sam bio student i do prvog zaposlenja

https://www.raiffeisenbank.rs/racuni/paket-racun-mladi/


Sent from my iPhone using Tapatalk

wifininja
20-01-2021, 11:59
Komercijalna banka ima free racun za studente, ali dobijas samo dina card, sto znaci nema online kupovine. U jacim paketima mozes da uzmes master ili visu, ne znam tacno koju izdaju. Ja bih na tvom mestu uzeo mobi bank.
I kod njih imas free racun, ali isto dobijas samo dina card. U skupljim paketima 150 i 300din imas mastercard.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Nije za mene ;)

Bitno je i da banka podržava Apple Pay tako da Komercijalna bar za sada *****a.

aw_snap
20-01-2021, 12:55
Ja sam u OTP, skroz je okej.
Jedino im je aplikacija malo zastarela, ostalo sve super, bar što se tiče tog FLUO paketa.
Bolje od RF, po meni, jer ima i devizni.

wifininja
20-01-2021, 13:43
Čuo sam da rade na unapređenju app.

zabrljanje
20-01-2021, 14:34
Vecina funkcija koje mogu biti vazne jednom akademskom gradjaninu, a Apple Pay je uslov, sigurno pokriva OTP i jedna je od boljih generalno, uz bubice koje su i kod konkurencije.

nenad87
20-01-2021, 15:45
Preporuka za Erste banku.

Sent from my KFMAWI using Tapatalk

cerbers
20-01-2021, 16:34