PDA

View Full Version : Ne mogu da otključam iPhone4 sa gevey-om!



korahepop
17-10-2013, 22:50
Dragi prijatelji, forumaši..imam veliki problem, pa tražim pomoć od iskusnijih! Naime, prijatelj mi dao 4s da mu ga probam apdejtovati sa 4.2.1 na neki veći, pošto nije mogao ništa da instalira. Telefon ima gevey i bio dobar dok se nije uradio reset na njemu i sad ne može da se prijavi i otključa. Pratim ova uputstva oko aktiviranja sa gevey, ali ne ide. Sve što sam uspio da zapamtim od informacija je: Ios 4.2.1 modem firmware 3.1.(neki). Listam ove forume ali sto lekcija, uputstva i onda se totalno zbunim, pa ako neko može da mi izađe u susret bio bih mu zahvalan do neba. Znam da sam početnik, ali skontaću ako me neko uputi na pravi put. Hvala!

igor11
17-10-2013, 22:54
Ako si updejtovao sistem na neki visi SW, onda ti ta kartica verovatno vise ne radi sa tim iOS-om i bb.. Sta znaci to resetovao?

Icko
17-10-2013, 22:59
Moraćeš kupiti x-sim ili r-sim karticu.

korahepop
17-10-2013, 23:05
Ma nigdje ništa nisam apdejtovao jer nije moglo preko itunes-a. Restart sam uradio na telefonu, na podešavanjima pa reset all data and settings (mislim da je tako pisalo). Kada se upalio tel piše ono da se spoji sa itunes-om, i kad sam ga spojio piše da kartica nije validna.

igor11
17-10-2013, 23:16
Verovatno si isao na erase all content and settings. Nemoj spajati telefon sa itunes-om.. Vec lepo izvadi i ubaci karticu sa geveyom da ti se pojavi onaj prozor gde ubacujes code sa mreze na kojoj je telefon zakljucan

korahepop
17-10-2013, 23:28