PDA

View Full Version : Ipad 2 3G problem !



mikikv
27-10-2012, 15:07
Cao drugari, imam ipad 2 3G 16 Gb , jelibrejkovan !
Uredjaj je lepo radio dok nisam pokusao da ubacim retinapad i posle 2-3 dana odradim obican restart i on sav dizajn promeni rasiri ikone u setings kad udjem daje mi black scren pa sam hteo da uradim restore pa ponovo sve iz pocetka preko itunesa mi daje da odradim restore ali uz update verovatno na 6.0 a ja to ne bih posto koristim jelibrejkovane aplikacije pa me interesuje dali postoji varijanta da se odradi restore ili vec nesto drugo a da ga ne digne na 6.0 posto jos uvek ne postoji jelibrejk za njega inace na njemu je 5.1.1 , hvala unapred i da naglasim da sam apsolutni pocetnik u ovom svetu ! Sledi slika u prilogu !
14740

Niko nista ? :(

igne
27-10-2012, 17:11
Ako znas sta si instalirao onda uninstaliraj to :)

mikikv
27-10-2012, 17:38
Sto je najgore nisam nista instalirao jedino sto sam pre dva dana pokusao da ubacim RetinaPad preko ifunboxa i kad sam to odradio prosto nije mi prihvatio instalaciju inace bio je .deb file u pitanju i nastavio sam normalno da koristim ipad danas sam ga restartovao iz navike (samsung tab :) ), i on je odjedanput kao da je rasirio sliku okacio sam primer mog ipada i kad hocu da udjem u setings daje mi black screen kao i u jos par aplikacija a poneke rade normalno postoji li neko resenje ?

Odradio sam , hvala puno igne ! Uninstal ifile preko kog sam i ubacio retina pad i sve se vratilo u noormalu ! Hvala puno !

igne
27-10-2012, 17:49
To je uvek prva stvar koju trebas da uradis ako nesto krene naopako nakon instalacije necega :)

mikikv
27-10-2012, 17:54