PDA

View Full Version : Posle restarta nece da podigne sistem



malishabg
13-02-2011, 13:33
Vrlo zanimljivo :) Sinoc sam bio malo na Facebook-u i kad sam pokusao da se odlogujem telefon je blokirao. Mislim da je bila najnovija verzija Facebook-a i OS 3.1.2 sa kojim nikad nisam imao problema. Pokusao sam da restartujem telefon ali nakon restarta vise nije hteo da podigne sistem.

Pokusao sam dugo da drzim home+power i u jednom trenutku mi se pojavilo Connect to iTunes i kad sam ga povezao na komp pisalo je da treba da uradim restore.


DA LI MOGU NEKAKO DA SE IZVUKU FOTKE I KONTAKTI i koji OS da stavim, voleo bi stavim neki noviji npr. 4.0 kao u topic-u

http://www.isrbija.net/showthread.php?t=9208

Ako moze da se ubaci taj sistem, kako se to radi [ako moze neko detaljnije da mi objasni] jer sam apsolutni amater u ovom pa nebi voleo da nesto zabrljam...



Hvala svima za pomoc!

iSavcic
13-02-2011, 21:38
Ajde ko ima iPhone frst neka kaze sta je i kako i da vidmo kako mozemo da pomognemo coveku! Ja nisam vec 3 god imao kontakta sa tim telefonom i ne znam kako stoje stvari sa iOS 4 i da li to moze na njega.

poluks
13-02-2011, 21:58
Ajd probaj skinut recboot ili neku stariju verziju tiny umbrelle i probaj pomocu tih programa izbacit tel.iz recoverya.

alexandargh
13-02-2011, 22:12
Može da se stavi taj custom iOS, on je ustvari modifikovani 3.1.3. Ja sam ga stavio na svoj 2G i super radi. Ubaci ga u DFU mod, pa shift + restore. Što se tiče kontakata i slika, za to ne znam da ti pomognem. Mislim da nećeš moći da ih povratiš ako ne upališ iPhone nekako.

malishabg
13-02-2011, 22:25
uspeo sam da instaliram whited00r custom firmware 3.1.3. koji ima multitasking...radi sve ok...ostalo mi je samo da stavim bateriju u procentima...zasto mi se wallpaper vidi samo kad je tel zakljucan a u meniju ne? na meniju imam samo crnu pozadinu i dole sivi dock...

alexandargh
13-02-2011, 22:28