PDA

View Full Version : Iphone 4g 4.1 JB --Pomoc



Markonatom
18-11-2010, 10:52
Znam da postoji vec X slicnih tema ali ma koliko bile slicne meni je potreban direktan odgovor kako bih uspesno odradio JB na 4.1. Totalni sam laik za Iphone i nikada me nije interesovao sve dok nisam skoknuo do Amerike i slucajno usao u Apple store:)
Pre par dana sam resio da se pozabavim ovim telefonom i da ga malo doteram( folija, maska) a sad je na red stigao i JB ali se plasim da nesto ne pogresim posto sam citajuci forum nailazio na poruke tip " mrtav je", "ne moze da se podigne", "samo se jabuka vidi"...

Citao sam juce i danas o nacinima otkljucavanja 4.1 i ako sam dobro skapirao postoji Limera1n i greenpoison. Takodje sam nesto procitao o snowbreezu i nisam bas skontaom cemu on sluzi posto mi neki pojmovi nisu jasni. Takodje bih trebao upustvo za instalaciju custom fw, ne znam jel mi ovo treba ali svi to pominju pa verujem da je vazno:).
JB uz pomoc limerain i greenpoisona je prosto ali bih voleo da dobijem savet od vas kako da se osiguram u slucaju da nesto podje po zlu pri JB.
Takodje je na ovom forumu neko pisao da iphone jb uz pomoc limera1n nece moci da se otkljuca sa novim unlockom koji uskoro stize.

Nadam se da nisam ugusio i hvala onima koji su ovo procitali do kraja:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

komsa
18-11-2010, 11:08
....dobro si skapirao ali samo prva dva "resenja".....posto si na 4.1 (pretpostavljam simfree)...ne treba ti custom firmware.......ostanimo pri Limera1n i greenpoison.....odradi sa kojim hoces svejedno je ali ne sa oba nego samo sa jednim......inace aparat koji posedujes je iPhone4 bez "G".........

iKnez_95
18-11-2010, 11:14
(pretpostavljam simfree)
SIMFREE ne moze nikako biti jer je iPhone kupljen u Americi.

Totalni sam laik za Iphone i nikada me nije interesovao sve dok nisam skoknuo do Amerike i slucajno usao u Apple store:)

komsa
18-11-2010, 11:23