PDA

View Full Version : Pomoc oko Lion



markofpp
02-08-2011, 17:42
Tek sam dobio mec pro, i imam na njemu sistem 10.6.8 i sada bih stavio lion.
Jel samo dovucem sa neta i instaliram ili ona generalo menja sve, tj brise stari sistem i postavlja nov, i kako to unkcionise....
Ako moze neko da mi pomogne, jel sam pocetnik na mecu i nemam pojma,,,

Unapred hvala svima

somewhoo
03-08-2011, 04:47
Ne brise nista, znaci ostaju ti fajlovi aplikacije itd... Odprilike kao update! :)

ivanbg
03-08-2011, 13:41
Nemoras citirati post iznad ;)


Prilikom instalacije imaš između ostalih opcije-Archive&Install,koja čuva podatke i aplikacije iako staviš novi sistem,samo nisam siguran da li će ova opcija i raditi ako prelaziš sa jednog sistema na drugi ili radi samo u sklopu već postojećeg OS-a.

-Clean Install,gde se sve briše sa sistemske particije i postavlja "čist" OS.

unknown99
03-08-2011, 13:57
Ne bunite covjeka, vidite da je novi na mac-u.

Kao sto je somewoo rekao, nakon instalacije ostaju ti fajlovi kao sto si i imao prije.

Dakle slobodno pukni update na Lion i sacekaj da odradi svoje. Nakon toga jedino na programima koje koristis napravi update jer ih je vecina dobila zbog podrske za Lion.
Nakon toga uzivaj u mac-u i uci se :D
Nije to windows da svako malo treba clean install :D

markofpp
03-08-2011, 14:25
To me interesuje, idem da nadjem negde lion i da ga stavim pa da uzivam....
Hvala svima... i mac je zakon....

unknown99
03-08-2011, 14:28
Ako si dobio tek mac, dakle kupljen iza 6.6.2011 mozes legalno dobiti Lion besplatno.

Vise o tome imas na Apple stranici koja je procedura.

markofpp
03-08-2011, 17:00
Mac je kupljen pre 6.6. 2011 god.
Tako da jurim na torrentu negde...

poluks
19-08-2011, 17:17
Pokusavam vratiti macbook pro na snow leoparda.Uglavnom napravio sam jos jednu particiju i kad ga ugasim onda drzim c i upalim i nakon nekog vremena me trazi restart.Ako drzim option onda mi samo pokaze moj primarni hard,recovery hard i instalacioni disk.